Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2009

ΤΟ MEGA ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΝΤΟΡΑ ΤΗΝ ΠΟΛΕΜΑ ΠΑΡΛΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

Το ΜΕΓΚΑ ανακοίνωσε ξανα σήμερα το πρωί ότι για να ψηφίσεις στην αυριανή ψηφοφορία πρέπει να έχει ψηφίσει στις 4 Οκτωβρίου.

Πρόκειται για ψευδή και στοχευμένα παραπλανητική είδηση, με σκοπό να αποτρέψουν την εκδήλωση του ρεύματος.

Προέρχεται εμφανώς από το ότι έχουν γνώση δημοσκοπήσεων τύπου 60-30-10.

Και ιδού η αλήθεια:

12+2 συχνές ερωτήσεις...
01. Ποια είναι η ημερομηνία εκλογής του νέου Προέδρου της ΝΔ;
02. Είμαι ήδη μέλος της Νέας Δημοκρατίας. Τι πρέπει να κάνω για να ψηφίσω;
03. Δεν είμαι μέλος της Νέας Δημοκρατίας. Μπορώ να ψηφίσω;
04. Στις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου δεν πήγα να ψηφίσω, παρόλο που ήμουν εγγεγραμμένος στους εκλογικούς καταλόγους. Μπορώ να συμμετέχω στη διαδικασία εκλογής του νέου Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας;
05. Είμαι μετανάστης και διαμένω μόνιμα στο εξωτερικό. Μπορώ να ψηφίσω από τη χώρα διαμονής μου;
06. Υπάρχει κόστος για τη συμμετοχή μου στη διαδικασία αυτή;
07. Η αστυνομική μου ταυτότητα αρκεί για να ψηφίσω;
08. Χρειάζεται να βάλω σταυρό προτίμησης;
09. Εάν δεν ψηφίσω στις 29 Νοεμβρίου, μπορώ να ψηφίσω στον 2ο γύρο;
10. Πού μπορώ να βρω αίτηση επαναβεβαίωσης της εγγραφής μου ή αίτηση εγγραφής νέου μέλους;
11. Πρέπει να πάω να ψηφίσω εκεί που ψήφισα και στις Βουλευτικές εκλογές;
12. Πρέπει να πάω να ψηφίσω στην Τοπική στην οποία είμαι εγγεγραμμένος;
13. Είμαι μαθητής λυκείου, μπορώ να ψηφίσω;
14. Στον 2ο γύρο, πού θα ψηφίσω;

...και οι απαντήσεις τους!
01.Ποια είναι η ημερομηνία εκλογής του νέου Προέδρου της ΝΔ;
Την Κυριακή, 29 Νοεμβρίου 2009 θα διεξαχθεί η διαδικασία εκλογής του νέου Προέδρου. Η ψηφοφορία θα διαρκέσει από τις 7.00 το πρωί έως τις 7.00 το βράδυ. Σε περίπτωση διενέργειας επαναληπτικής εκλογής, αυτή θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο, 5 Δεκεμβρίου 2009, τις ίδιες ώρες.

02.Είμαι ήδη μέλος της Νέας Δημοκρατίας. Τι πρέπει να κάνω για να ψηφίσω;
Την Κυριακή 29/11/2009, θα προσέλθετε στο εκλογικό κέντρο της προτίμησής σας και πριν ψηφίσετε, θα συμπληρώσετε την αίτηση επαναβεβαίωσης της εγγραφής σας. Συνιστούμε να έχετε ήδη συμπληρωμένη την αίτηση πριν προσέλθετε στην κάλπη και να την παραδώσετε στην Εφορευτική Επιτροπή.

03.Δεν είμαι μέλος της Νέας Δημοκρατίας. Μπορώ να ψηφίσω;
Βεβαίως! Αρκεί να είστε εγγεγραμμένοι στους καταλόγους των εθνικών εκλογών. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι, την Κυριακή 29/11/2009, να προσέλθετε στο εκλογικό κέντρο της προτίμησής σας και πριν ψηφίσετε, να συμπληρώσετε μια αίτηση εγγραφής. Συνιστούμε να έχετε ήδη συμπληρωμένη την αίτηση πριν προσέλθετε στην κάλπη και να την παραδώσετε στην Εφορευτική Επιτροπή.

04.Στις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου δεν πήγα να ψηφίσω, παρόλο που ήμουν εγγεγραμμένος στους εκλογικούς καταλόγους. Μπορώ να συμμετέχω στη διαδικασία εκλογής του νέου Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας;
Βεβαίως. Δικαίωμα συμμετοχής στην ψηφοφορία έχουν όλοι όσοι ήταν εγγεγραμμένοι στους εκλογικούς καταλόγους των εθνικών εκλογών της 4ης Οκτωβρίου, είτε ψήφισαν σε αυτές, είτε όχι.

05.Είμαι μετανάστης και διαμένω μόνιμα στο εξωτερικό. Μπορώ να ψηφίσω από τη χώρα διαμονής μου;
Κάλπες θα στηθούν στη Γερμανία, τη Μεγάλη Βρετανία, τη Γαλλία, το Βέλγιο, τη Σουηδία την Ιταλία, την Αυστρία και την Κύπρο. Για να μπορέσεις να ψηφίσεις αρκεί να είσαι εγγεγραμμένος στους εκλογικούς καταλόγους των τελευταίων εθνικών εκλογών και επιπλέον να γραφτείς μέλος της Ν.Δ. στις 29 Νοεμβρίου. Επίσης μπορείς να ψηφίσεις εφόσον είχες γραφτεί μέλος στη ΝΔ μέχρι τις 4 Οκτωβρίου 2009, ακόμη κι αν δεν είσαι εγγεγραμμένος στους εκλογικούς καταλόγους των τελευταίων εθνικών εκλογών.

06.Υπάρχει κόστος για τη συμμετοχή μου στη διαδικασία αυτή;
Όσοι ψηφίσουν θα καταβάλουν το ποσό των δύο (2) Ευρώ, την ημέρα των εκλογών.

07.Η αστυνομική μου ταυτότητα αρκεί για να ψηφίσω;
Ναι! Μπορείτε να έχετε μαζί σας την αστυνομική σας ταυτότητα ή διαβατήριο (ακόμη και αν έχει λήξει) ή μια προσωρινή βεβαίωση της οικείας αστυνομικής αρχής ή το δίπλωμα οδήγησης.

08.Χρειάζεται να βάλω σταυρό προτίμησης;
Όχι! Θα σας δοθούν 4 ψηφοδέλτια: 1 για κάθε υποψήφιο και 1 λευκό. Επιλέγετε το ψηφοδέλτιο που αντιστοιχεί στον υποψήφιο της αρεσκείας σας, το τοποθετείτε στο φάκελο που θα σας δοθεί και το ρίχνετε στην κάλπη.

09.Εάν δεν ψηφίσω στις 29 Νοεμβρίου, μπορώ να ψηφίσω στον 2ο γύρο;
Όχι. Σε περίπτωση διενέργειας νέας ψηφοφορίας, δικαίωμα συμμετοχής θα έχουν μόνο όσοι ψήφισαν και στον 1ο γύρο των εκλογών.

10.Πού μπορώ να βρω αίτηση επαναβεβαίωσης της εγγραφής μου ή αίτηση εγγραφής νέου μέλους;
Το έντυπο της αίτησης θα σας δοθεί στο εκλογικό τμήμα την ημέρα της ψηφοφορίας. Ωστόσο, καλό είναι να το κατεβάσετε από τον δικτυακό τόπο του Αντώνη Σαμαρά, κάνοντας click εδώ, ή από το website της Νέας Δημοκρατίας. Επίσης, το έντυπο της αίτησης θα διατίθεται μέχρι και την ημέρα διενέργειας των εκλογών στα γραφεία των κομματικών οργανώσεων σε όλη την Ελλάδα. Θυμηθείτε! Είναι προτιμότερο για την ταχύτερη εξυπηρέτησή σας την ημέρα των εκλογών, να έχετε ήδη συμπληρώσει την αίτηση και απλώς να την καταθέσετε στην Εφορευτική Επιτροπή.

11.Πρέπει να πάω να ψηφίσω εκεί που ψήφισα και στις Βουλευτικές εκλογές;
Όχι! Μπορείτε ελεύθερα να επιλέξετε όποιο εκλογικό τμήμα επιθυμείτε και να ψηφίσετε σε αυτό. Προσοχή! Σε περίπτωση διενέργειας 2ου γύρου εκλογών στις 5 Δεκεμβρίου, θα πρέπει να προσέλθετε στο ίδιο εκλογικό τμήμα!

12.Πρέπει να πάω να ψηφίσω στην Τοπική στην οποία είμαι εγγεγραμμένος;
Όχι. Μπορείτε ελεύθερα να επιλέξετε όποιο εκλογικό τμήμα επιθυμείτε και να ψηφίσετε σε αυτό. Προσοχή! Σε περίπτωση διενέργειας 2ου γύρου εκλογών στις 5 Δεκεμβρίου, θα πρέπει να προσέλθετε στο ίδιο εκλογικό τμήμα!

13.Είμαι μαθητής λυκείου, μπορώ να ψηφίσω;
Όχι, γιατί δικαίωμα ψήφου έχουν μόνο όσοι ήταν εγγεγραμμένοι στους εκλογικούς καταλόγους των τελευταίων εθνικών εκλογών. Δηλαδή μπορούν να ψηφίσουν μόνο όσοι είχαν δικαίωμα ψήφου και στις εθνικές εκλογές της 4ης Οκτωβρίου.

14.Στον 2ο γύρο, πού θα ψηφίσω;
Εάν δεν αναδειχθεί Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας μετά τη διαδικασία εκλογής της 29ης Νοεμβρίου, θα πραγματοποιηθεί επαναληπτικός γύρος το Σάββατο 5 Δεκεμβρίου. Θα λειτουργήσουν και πάλι όλα τα εκλογικά κέντρα που λειτούργησαν στις 29/11 και μόνο όσοι ψήφισαν στις 29 Νοεμβρίου θα έχουν τη δυνατότητα να ψηφίσουν και μάλιστα μόνο στο εκλογικό τμήμα που ψήφισαν και στον πρώτο γύρο των εκλογών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου