Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

ΤΑ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΑ ΣΤΑΓΟΝΙΔΙΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΞΑΝΑ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ


Όλα ξεκίνησαν σήμερα με της δηλώσεις του Κυριάκου Μητσοτάκη εναντίων του Φ. Κρανιδίωτη των συνεργατών του Αντώνη Σαμαρά.

«Είναι όψιμος Νεοδημοκράτης. Γνωρίζω τους αγώνες του για τον Οτσαλάν και τον Αραφάτ, όχι όμως και για τη ΝΔ. Γι'αυτό δεν μπορεί να κάνει υποδείξεις σε εκλεγμένους βουλευτές στη ΝΔ».

Διαφώνησε με τα περί «ακροδεξιών σταγονιδίων» που είπε ο αγαπητός του κ. Χατζηγάκης , αλλά όπως είπε είναι υπέρ του διαλόγου και της σύνθεσης απόψεων, πράγμα που είναι έμμεση βολή για την διαγραφή του ( φυσικά κάτι τέτοιο θα το ήθελε για τον Π. Καμένο αφού εκεί θα την γούσταρε την οριστική διαγραφή). Τέλος αναφέρθηκε για πρόσωπα χωρίς θεσμική ιδιότητα ( συνεργάτες του Α. Σαμαρά ) που προκαλούν διχασμό στο κόμμα ( ενώ ο Κυριάκος και η οικογένεια του δεν προκαλούν κανένα διχασμό ).

Η πληρωμένη απάντηση όμως ήρθε από τον Φ. Κρανιδίωτη, «Αγωνιστικές κινητοποιήσεις στο Κολωνάκι, την Μύκονο και την Αράχοβα δεν έχω κάνει, τα τιμολόγια μου είναι πληρωμένα στην ώρα τους, τις τιμές της αγοράς τις γνωρίζω και δεν είμαι πορφυρογέννητος. Δεν παρέλαβα από τον πατέρα μου κανένα πολιτικό τιμάριο, μόνο το παράδειγμα του».

 Και άφησε πάρα πολλές αιχμές για της εκλογές του 2009, «Εγώ πάντως στις 4 Οκτωβρίου 2009, όπως και πριν επί χρόνια, ψήφισα Νέα Δημοκρατία και Κώστα Καραμανλή, το οποίο στήριξα και με κείμενα μου προεκλογικά. Κάποιοι άλλοι δεν είμαι σίγουρος και τι ψήφισαν και τι εύχονταν».

Προσωπική άποψη είναι ότι ο Κυριάκος βιάζεται να πάει στο κόμμα της αδελφής του και νομίζω ότι δεν θα πάει μόνος αλλά θα έχει και παρέα, έτσι είναι οι ομάδες πάνε πακέτο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου